PROMOSI PENDAFTARAN RM30 JER!


Bismillahirahmanirahim.

Jom daftar Ahli Amway sementara PROMOSI RM30!


Beli KFC pun dah habis kalau belanja RM30. 


Hari ini saya nak share kenapa perlu daftar sebagai Ahli Amway sekarang.


Okey saya listkan 10 sebab kita kena jadi Ahli bulan ini. supaya mudah faham ya.

1.       Yuran Tahunan RM30 sahaja! Untuk pengetahuan semua, yuran sebagai ahli adalah RM90.  Tetapi sehingga 30 Jun 2020, yuran keahlian PROMOSI hanya RM30 sahaja!
2.     Yuran Ahli bersama SUAMI/ISTERI.  Jika isteri yang join sebagai Ahli, secara automatik, suami juga akan jadi ahli.  Jadi, sekiranya dibahagikan RM30, hanya RM15 sahaja seorang!
3.     Dapat beli barangan DISKAUN 20%.  Ya sebagai Ahli Amway, kita layak menerima diskaun 20% berbanding harga bukan ahli.
4.    Tiada ‘KPI’.  Ya.  Tiada belian atau jualan wajib bulanan.  Daftar hari ini nak beli 8 bulan akan datang pun boleh.
5.     Boleh START terus BISNES.  Modal hanya yuran ahli (RM30) sahaja!
6.    Produk yang BERKUALITI.  Tak perlu promosi dah Amway ni.  Orang semua dah tahu produk Amway.  Kita share saja dan ajak kawan-kawan guna dan join Amway.
7.     Oh! Insurans nyawa RM10,000 untuk tahun kedua sebagai ahli.  Ya.  Kita bayar yuran ahli, dan kita juga terima insurans nyawa.  Sambil buat bisnes, kita juga cover dengan insurans.
8.    Bantuan info,marketing, gambar,video produk produk Amway.  Jangan pening-pening kepala.  Kita ada mentor akan guide kita.
9.    Web untuk menjalankan bisnes Amway.  Semua dah sedia untuk kita.
10.                        Pendapatan boleh diwarisi.  Bonus yang kita terima, akan dapat diwarisi kepada anak cucu kita. Insya-Allah.



Jadi rebutlah peluang sementara promosi keahlian rm30 INI








0 comments:

Post a Comment