Kenapa Atomy?!

 Assalamua’alaikum w.w Dan Salam Sejahtera.

 

Hari ini nak ‘share’ berkaitan dengan satu bentuk bisnes yang baru sahaja ‘viral’.



Tak nak cerita panjang.



Ianya berkenaan dengan Atomy.







 

Terus terang, saya tak pernah dengar lagi produk atau jenama Atomy.

 


Pertama kali, saya lihat perkataan Atomy adalah melalui mesej di Group WhatsApp di salah satu Group Bisnes.

 


Tetapi, tiada apa-apa yang saya lakukan.

 


Sehingga….

 


Tuan Haji Abdul Aziz (my daddy) cerita tentang Atomy.

 




Dan...


Apa yang lebih menarik, ianya telah dikembangkan oleh Dr. Tengku Asmadi (my ExBoss) di MAP Training & Consultancy.






 

Sehingga ramai motivator dan public figures yang join Atomy.

 







Secara peribadi, saya lihat ianya sama seperti syarikat MLM yang lain.



Bezanya adalah ianya baru sahaja berkembang (mungkin lama tapi baru viral).


Dan ada 2 perkara yang menambahkan keyakinan kepada saya dalam Atomy adalah :


1.  Kerana ramai Public Figures yang join


2.  Kerana ada 'result' terus....



Bayangkan, saya tidak promote (belum start lagi), tapi dah ada point value.    

 


Bukan perlu bayar apa-apa untuk join.

 


Daftar PERCUMA sahaja!

 


Jom join Atomy bersama BQayya Circle.

 









Kita sama-sama berganding bahu dalam membina kekayaan dunia dan akhirat.

 


Klik di bawah untuk dapatkan maklumat lanjut








0 comments:

Post a Comment